Muškarac traži muškarca

ponedjeljak, 16. travnja 2012.

Muškarac traži muškarca




Muškarac traži muškarca

Dosadna ekipa

Od osnovne škole imam istu ekipu, iste frendice. Volim ih, ali nije mi više dobro s njima. Stvar je u tome da su ostali isti, kakvi su i bili prije nekoliko godina, ništa se nije promijenilo! I dalje ih zanimaju iste stvari, ista zabava, i tako iz dana u dan, godinama, sve je isto kao da smo i dalje u osnovnjaku. Ne razumijem kako netko može voljeti jednu te istu muziku, nalaziti se stalno na istome mjestu, smijati se istim šalama. Sve sam to nekako prerasla. No, ako se ne družim s njima, ostat ću potpuno sama. Uza sve to, jedna frendica me stalno potkopava, kao da me želi razdvojiti od svih njih, i kao da je jedva dočekala... Muškarac traži muškarca ....tonkica odrasta i sazrijeva, netko prije, netko kasnije, pa nam se čini da se više ne razumijemo. Svatko krene u svome smjeru. No, ako ih i dalje voliš, prihvati da ste trenutačno na drukčijem nivou i pokušaj pronaći način da ostanete prijatelji. Naravno, uvijek možeš imati i druge frendove. Sve je to normalno i nitko se ne smije ljutiti, jer moraš razvijati svoje interese. muškarcu traži muškarca No pazi da ih ne povrijediš smatrajući ih nekom nezrelom ekipom. A cura koja ti to radi nije frendica, vrijeme je da razgovarate! 

Teška odluka

Ovaj vam se problem možda neće činiti velik, fVlali menije. Mojoj najboljoj prijateljici i meni sviđa se isti dečko. Svaki put kad prođe pokraj nas ili nas zagrli, mi se rastopimo. Pričamo o njemu i uopće se ne natječemo koja će mu se više svidjeti. Muškarac traži muškarca ...No taj me dečko pitao želim li biti s njim. Rekla sam mu da ću razmisliti, ali u sebi sam se osjećala grozno. Jako mi se sviđa, ali ne znam bih li to mogla učiniti najboljoj frendici. Čak sam i razgovarala s njom o tome i rekla joj da, ako me ikad pita za vezu, neću pristati bude li joj se još uvijek sviđao. muški traži muškog No sad mi je jako teško odbiti ga.


Dečko

Nijedan dečko nije vrijedan frendice... to sigurno znaš pa razmisli sviđa li ti se taj dečko baš tako jako da bi ugrozila vaše prijateljstvo. Ili ste vas dvije, pričajući stalno o njemu, malo "napuhale stvar" i taj je dečko nešto što vas jako povezuje. muškarcu tražim muško Ako si stvarno sigurna da si zaljubljena i da vas dvoje imate dobre šanse, priznaj joj svoje strahove - reci joj da se bojiš kako će ti zamjeriti iako možda bude tvrdila da nema ništa protiv vaše veze. Ipak je ti najbolje poznaješ: učini li ti se sve O.K. s njezine strane, budeš li bila sigurna daje vaša veza neće povrijediti, pa odlučiš biti s tim dečkom, nemoj je zapostaviti i s njim paradirati pred njom. Muškarac traži muškarca ... Rezerviraj vrijeme samo za vas dvije, za vaše druženje. Tako ćeš joj pokazati da uvažaš njezine osjećaje i da ti je stalo do njezina mišljenja. Na tebi je odluka i o vezi i o prijateljstvu, ali prvo budi iskrena s frendicom!

Nema komentara:

Objavi komentar